План наукової роботи – Навчально-науковий Інститут неперервної освіти НАУ

План наукової роботи Навчально-наукового інституту неперервної освіти
на 2023 – 2024 навчальний рік

Назва заходуДата, місце, часВідповідальний
1Друга Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний розвиток системи управління: підприємство, регіон, держава»28 листопада 2023 р.Кафедра технологій управління
2Науково-практичний майстер-клас психологічного супроводу індивідуацііі в юнгіанстві «Шлях до себе довжиною в життя»Листопад 2023 р.Доцент кафедри управління людським фактором Сечейко О.В.
3Робота студентських наукових гуртків:
– Школа молодого публічного управлінця;
– Україна майбутнього: інновації і сучасні технології в навчанні;
– клуб проектних менеджерів «Старт»;
– Синергія.
Протягом року
(за окремим планом)
Кафедра публічного управління та адміністрування
Кафедра технологій управління
Кафедра управління людським фактором
Рада роботодавців
Рада молодих учених
4Перша науково-практична конференція «Публічне управління та адміністрування: стан та перспективи». Тема: Публічне управління в умовах воєнного стану.грудень 2023 р.Кафедра публічного управління та адміністрування
5VI студентський круглий стіл «Публічне управління та адміністрування: історична ретроспектива, особистості, сучасність»22 грудня 2023 р.Кафедра публічного управління та адміністрування
6Науково-методичний семінар «Неформальна освіта та набуття Soft skills»Грудень 2023 р.Кафедра технологій управління
7Науковий семінар: «Методологічні засади та методичні особливості організації міждисциплінарних досліджень у галузі людського фактору»Березень 2024 р.Кафедра управління людським фактором
8Секція у Міжнародній науково-практичній конференції «Політ. Сучасні проблеми науки».Квітень 2024 р.Кафедра публічного управління та адміністрування
Кафедра технологій управління
Кафедра управління людським фактором
Рада роботодавців
Рада молодих учених
9Проведення та залучення до взаємної участі в науково-методичних семінарах кафедрПротягом року згідно плану проведення науково-методичних семінарів кафедрКафедра публічного управління та адміністрування
Кафедра технологій управління
Кафедра управління людським фактором
Рада роботодавців
Рада молодих учених
10Робота над науково-дослідною тематикою кафедрПротягом рокуКафедра публічного управління та адміністрування
Кафедра технологій управління
Кафедра управління людським фактором
Рада роботодавців
Рада молодих учених
11Співпраця з Радою молодих науковців ННІНОПротягом року згідно плану роботи Ради молодих науковцівКафедра публічного управління та адміністрування
Кафедра технологій управління
Кафедра управління людським фактором
Рада роботодавців
Рада молодих учених
12Виконання плану видавничої діяльності кафедрУпродовж навчального рокуЗаступник директора, завідувачі кафедр, викладачі
13Збільшення кількості публікацій з а результатами наукових досліджень викладачів інституту у наукометричних базах та закордонних виданняхУпродовж навчального рокуЗаступник директора, завідувачі кафедр
14Робота в депозитарію НТБ НАУ (введення до бази даних наукових публікацій)Упродовж навчального рокуЗавідувачі кафедр, відповідальні за наповнення репозитарію
15Стажування викладачівУпродовж навчального року згідно з графікомЗавідувачі кафедр, викладачі
16Проведення звітності аспірантів та докторантівЗгідно з графіком відділу аспірантури та докторантуриЗаступник директора, завідувачі кафедр, викладачі, аспіранти, докторанти
17Проводити роботу із залучення молодих учених та студентів університету до участі у розробці міжнародних наукових проектів, грантів, пріоритетних національних цільових програмПостійноЗаступник директора, завідувачі кафедр, голова Ради молодих учених, голова Студентської ради
18Організовувати участь студентів у конкурсах та олімпіадах різного рівняУпродовж навчального рокуЗаступник директора, завідувачі кафедр, наукові керівники, голова Ради молодих учених
19Продовжувати створювати організаційні, методичні і матеріально-технічні умови для розвитку різних форм наукової творчості студентів та молодих ученихПостійноЗаступник директора, керівники гуртків, голова Студентської ради, Голова Ради молодих учених
20Систематизувати випуски збірників студентських наукових працьУпродовж рокуЗаступник директора,завідувачі кафедр, відповідальні редактори
21Забезпечення участі студентів у Всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт, а також в інших наукових всеукраїнських, міжрегіональних студентських конкурсахЗгідно з запрошеннями базових ВНЗЗаступник директора,завідувачі кафедр, рада молодих учених