Загальна інформація
Кафедра управління професійною освітою є структурним підрозділом Навчально-наукового інституту неперервної освіти НАУ та заснована 1 вересня 2017 року. З 2019 року кафедру очолює професор, доктор педагогічних наук Сидорчук Людмила Андріївна. У своїй діяльності кафедра керується ПОЛОЖЕННЯМ ПРО КАФЕДРУ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ОСВІТОЮ.
Бачення (візія): кафедра управління професійною освітою – один із лідерів у сфері підготовки магістрів освітніх, педагогічних наук, управлінців закладів освіти та інших підприємств (установ та організацій) в авіаційній галузі, психологів (конфліктологів та практичних медіаторів), що визначає стандарти якості навчання цих фахівців, відповідно до вимог часу, кон’юнктури ринку праці та сучасних тенденцій розвитку цифрових технологій шляхом упровадження в освітній процес інноваційних спеціалізацій із забезпеченням повної реалізації науково-педагогічного потенціалу працівників кафедри.
Місія кафедри: підготовка соціально-відповідальних висококваліфікованих фахівців конкурентоспроможних на вітчизняному та світових ринках праці; формування творчої, всебічно розвинутої особистості, виховання відповідального громадянина, патріота України, людини з високою моральною та суспільною свідомістю.
Стратегічні цілі кафедри управління професійною освітою:
- Розширення спектру надання освітніх послуг
- Упровадження сучасних підходів до вищої освіти, а саме дистанційної форми навчання та дуальної освіти
- Підвищення наукового потенціалу кафедри
- Розвиток професійно-педагогічного потенціалу кафедри
- Розширення міжнародної співпраці кафедри в науковому та освітньому напрямах
Ціннісні орієнтири кафедри:
- Висока кваліфікація та професіоналізм викладачів
- Інноваційність та креативність науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти
- Командна робота, відповідальність та взаємопідтримка
- Психологічна адаптація студентів та сприятливі умови для розвитку
- Передача досвіду провідними викладачами кафедри
- Рівність за соціальними, національними та релігійними ознаками
- Створення сприятливих умов навчання для людей з особливими потребами
- Людяність, терпимість, порядність, взаємоповага
- Самовідданість, позитивізм, корпоративна етика
- Індивідуальний підхід, студентоцентризм
- Світові практики та збереження національних традицій в освітньо-науковому процесі вищої школи
Основні напрями діяльності кафедри: освітня діяльність; наукова діяльність; міжнародна діяльність; профорієнтаційна діяльність.
Кафедра управління професійною освітою надає освітні послуги на освітньому магістерському рівні за 5-тю освітньо-професійними програмами по трьох спеціальностях:
№ з/п | Спеціальність | Освітньо-професійна програма | Загальний ліцензійний обсяг |
---|---|---|---|
1 | 011 Освітні, педагогічні науки | Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | 150 |
2 | 053 Психологія | Конфліктологія та практична медіація | 10 |
3 | 073 Менеджмент | Управління закладами освіти | 40 |
4 | Управління інноваційною діяльністю |