Відділ маркетингу та інформаційних технологійDivision of marketing and informational technologies
Відділ маркетингу та інформаційних технологій (ВМІТ) є структурним підрозділом Навчально-наукового інституту неперервної освіти Національного авіаційного університету. ВМІТ призначений для організації комплексного вивчення і аналізу вітчизняних та зарубіжних ринків освітніх послуг, розробки стратегії маркетингової діяльності інституту, втілення в діяльність сучасних інформаційних технологій.
ВМІТ задіяний у процесах планування, організації та контролю, пов’язаних з вивченням ринку освітніх послуг, здійсненням та розробкою маркетингових заходів, впровадженням сучасних інформаційних технологій, систематизації та аналізу інформації, що спрямовані на забезпечення високої якості роботи адміністративно-допоміжного складу, освітнього процесу, сприянням налагодженню зв’язків ННІНО з кафедрами, відділами та іншими структурними підрозділами Університету, а також підприємствами, установами, організаціями з питань, віднесених до компетенції відділу.
Основні завдання
вивчення ринку освітніх послуг
обробка портфелю замовлень з метою визначення постійних та перспективних замовників та підтримання з ними ділових контактів і зв’язків
широка профорієнтаційна діяльність, підготовка та проведення виставок, рекламних акцій, освітніх рекламно-інформаційних заходів та їх технічного забезпечення
оформлення та розміщення реклами про ННІНО у соціальних мережах та засобах масової інформації
Співробітники відділу
![]() | ЧЕРІПКО Сергій ІвановичНачальник відділу маркетингу та інформаційних технологійУ 2000 році закінчив з відзнакою філологічний факультет Бердянського державного педагогічного інституту ім. П. Д. Осипенко за спеціальністю «Українська мова, українська література та зарубіжна література», присвоєно кваліфікацію вчителя української мови та літератури і зарубіжної літератури. Загальний стаж роботи складає 27 років. Стаж педагогічної роботи у ВНЗ – 20 років, у НАУ – 20 років. Автор і співавтор 20 друкованих праць, у тому числі – 7 навчальних посібників, із них – 1 із грифом МОН України.Має нагороди: Подяка ректора НАУ, Почесна грамота МОН України, нагрудний знак «За сумлінну працю», прізвище Черіпка Сергія Івановича занесено на Дошку пошани університету.Коло наукових інтересів – філологія, педагогіка. |
НАГАЙЦЕВ Олександр ВасильовичПровідний фахівець відділу маркетингу та інформаційних технологій.У 1971 році закінчив механічний факультет Львівського лісотехнічного інституту, присвоєно кваліфікацію інженера-механіка машин і механізмів; отримав звання лейтенанта. У 1974 році закінчив Львівську політехнічну школу з викладанням ряду предметів англійською мовою, присвоєно кваліфікацію перекладача англійської технічної літератури. У 1985 році закінчив курси при Київському автомобільно-дорожному Інституті. У 1999 та 2003 роках проходив навчання на курсах при Львівському інституті психології. . У 2007 та 2008 роках закінчив курси при Київській академії «Valmi automotive». У 2010 році отримав диплом спеціаліста з комп’ютерної діагностики двигунів Луганського Міжнародного центру автодіагностики. У 2014 році пройшов Курси підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників в Університеті менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України. У 2015 році закінчив курси при DENSO INTERNATIONAL EVROPE.Загальний стаж роботи складає 36 років, стаж роботи в НАУ – 13 років.Коло наукових інтересів – комп’ютерні технології, електромобілі, арахнологія. | |
![]() | МЕЛЬНИЧЕНКО Ірина ВікторівнаФахівець I категорії відділу маркетингу та інформаційних технологійУ 2015 році закінчила Інститут іноземної філології НПУ.ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «Англійська і німецька мова та зарубіжна література». Здобула ОС магістра.У 2015 році успішно закінчила курси журналістики «Універсальний журналіст».Під час навчання працювала: медичним редактором, копірайтером, рерайтером.Має досвід роботи: редактора новин в новинних агенціях «РБК Україна», «Українські новини», на радіо «98 FM»; сценариста на телеканалі «Київ» та спортивного журналіста у Федерації фігурного катання; редактора мультимедійних видань та ЗМІ.Загальний стаж роботи – 6 років.Інтереси та захоплення: література, музика, журналістика, реклама, спорт. |
Контакти
03058, м. Київ, пр. Космонавта Комарова,1, НАУ,
Навчально-науковий інститут неперервної освіти,
корпус 8, кабінети № 008,
e-mail: sergijceripko@gmail.com
телефон: +38 (044) 406–71–09
Division of marketing and informational technologies (DMIT) is a structural unit of Educational and Research Institute of Continuing Education of the National Aviation University. DMIT is intended for organization of complex investigation and analysis of domestic and foreign markets of educational services, development of strategy of marketing activity of the Institute, implementation of modern information technologies.
DMIT is involved in processes of planning, organization and control related to investigation of educational services market, implementation and development of marketing activities, introduction of modern information technologies, systematization and analysis of information aimed to ensure high quality of administrative support staff, educational process, facilitating of establishment of ERICE links with departments, divisions and other structural units of the University, enterprises, institutions, organizations on issues related to competence of the division.