Питання академічної доброчесності на науково-практичному семінарі « Науково-дослідницька діяльність студентів» – Навчально-науковий Інститут неперервної освіти НАУ

Питання академічної доброчесності на науково-практичному семінарі « Науково-дослідницька діяльність студентів»

Академічна доброчесність

Академічна доброчесність починається із доброчесної поведінки кожного з нас: учнів, студентів, батьків, викладачів, керівників освітньої галузі. Але, на жаль, як свідчать наші спостереження, далеко не всі учасники освітнього процесу та освітні управлінці знайомі з поняттям академічної доброчесності і тим більше, її дотримуються.

Саме цим питанням було присвячено перше засідання постійно діючого науково-практичного семінару « Науково-дослідницька діяльність студентів», яке пройшло 7 лютого 2024 року у Навчально-науковому інституті неперервної освіти.

На семінарі виступив начальник відділу якості вищої освіти НАУ Андрій ГІЗУН , який звернув увагу присутніх на тому, що стаття 42 Закону України « Про освіту» визначає академічну доброчесність, як сукупність етичних принципів та у визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності.

Академічна доброчесність

Питанням дотримання принципів академічної доброчесності приділили увагу у своїх виступах т.в.о. директора Світлана МІЗЮК, в.о. завідувача кафедрою Технологій управління Тетяна ОСТАПЕНКО та професор кафедри публічного управління та адміністрування Ірина ДЕЙНЕГА.

Активну участь у обговоренні поставлених питань, а також проблем у їх вирішенні в НАУ, взяли студенти першого, другого і четвертого курсів ННІНО спеціальності 281 « Публічне управління та адміністрування».