Відкрита лекція з управління людськими ресурсами в органах публічної влади для магістрів – Навчально-науковий Інститут неперервної освіти НАУ

Відкрита лекція з управління людськими ресурсами в органах публічної влади для магістрів

Відкрита лекція з управління людськими ресурсами в органах публічної влади для магістрів

9 жовтня 2024 року в Навчально-науковому інституті неперервної освіти відбулася відкрита лекція на тему «Публічна служба та управління людськими ресурсами». Лекцію провела докторка наук з державного управління, професорка кафедри публічного управління та адміністрування Ірина Грищенко.

Ключові моменти заходу:

  • Формат проведення: змішаний (офлайн та онлайн).
  • Цільова аудиторія: магістранти спеціальності 281 “Публічне управління та адміністрування” та інші зацікавлені особи.
  • Присутні: заступниця директора ННІ неперервної освіти Ірина Дейнега, в.о. завідувача кафедри публічного управління та адміністрування Алла Кожина, викладачі кафедри, студенти освітніх програм «Публічне управління та адміністрування» і «Менеджмент в органах публічного управління».

Основні тези лекції:

  • Людські ресурси — головне багатство країни та ключовий фактор її розвитку.
  • Важливість розвитку людських ресурсів як в органах публічної влади, так і в освітніх закладах.
  • Визначення людських ресурсів як сукупності людей з їхніми розумовими та фізичними здібностями.
  • Людина як найцінніший, невідновлюваний ресурс, що поєднує трудові функції, соціальні зв’язки та унікальні професійно-особистісні якості.
  • Роль освітніх закладів у формуванні людського потенціалу, особливо в студентський період.

Професорка Грищенко, маючи багаторічний досвід роботи в центральних органах державної виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, наголосила на важливості розвитку людських ресурсів для відбудови України.

Лекція викликала жваве обговорення серед учасників, які активно ставили запитання та брали участь у дискусіях. Захід отримав позитивні відгуки від колег і студентів, відзначивши його високий науковий та навчально-методичний рівень.

Проведення подібних відкритих лекцій сприяє розширенню світогляду студентів, забезпечує безбар’єрне спілкування між здобувачами освіти та викладачами, а також формує нове бачення у побудові глобального суспільства знань.