Загальна інформація
Кафедра управління людським фактором була створена 1 вересня 2017 року і є структурним підрозділом Навчально-наукового інституту неперервної освіти. З 2019 року кафедру очолює професор, доктор педагогічних наук Сидорчук Людмила Андріївна. У своїй діяльності кафедра керується ПОЛОЖЕННЯМ ПРО КАФЕДРУ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМ ФАКТОРОМ.
Кафедра є випусковою з підготовки фахівців освітнього рівня магістр за спеціальностями:
Місія кафедри управління людським фактором – підготовка і виховання висококваліфікованих і конкурентоспроможних кадрів для державних, приватних структур і освітніх установ різних рівнів; збереження традицій науково-освітнього, корпоративного середовища та розвиток кваліфікаційного, науково-дослідного і інтелектуального потенціалу науково-педагогічних працівників кафедри.
Візія кафедри – лідер з високою корпоративною культурою, інноваційною освітою, актуальною наукою та постійним прагненням досконалості.
Стратегічні цілі кафедри управління людським фактором:
- Розширення спектру надання освітніх послуг
- Інноваційність змісту та методів навчання
- Побудова навчального процесу з урахуванням можливостей міждисциплінарного навчально-наукового простору та авіаційного досвіду управління людським фактором
- Упровадження сучасних підходів до вищої освіти, а саме дистанційної форми навчання та дуальної освіти
- Підвищення наукового потенціалу кафедри
- Розвиток професійно-педагогічного потенціалу кафедри
- Розширення міжнародної співпраці кафедри в науковому та освітньому напрямах
Ціннісні орієнтири кафедри:
- Висока кваліфікація та професіоналізм викладачів
- Інноваційність та креативність науково-педагогічних працівників
- Командна робота, відповідальність та взаємопідтримка
- Психологічна адаптація студентів та сприятливі умови для розвитку
- Рівність за соціальними, національними та релігійними ознаками
- Створення сприятливих умов навчання для людей з особливими потребами
- Людяність, терпимість, порядність, взаємоповага
- Самовідданість, позитивізм, корпоративна етика
- Індивідуальний підхід, студентоцентризм