Рішення від 18.04.2019
Рішення вченої ради ННІНО прийняті за результатами колегіального обговорення питань, включених до порядку денного засідання від 18.04.2019 р.
Протокол № 2
1.1. За результатами доповіді Сидорчук Л. А., завідувача кафедри управління професійною освітою:
1.1.1. Роботу кафедри управління професійною освітою вважати задовільною.
1.1.2. Схвалити стратегічні напрями розвитку кафедри, відкриття нової спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» з орієнтованим переліком освітньо-професійних програм: «Педагогіка вищої авіаційної школи», «Освітні, педагогічні інноваційні технології», «Міжнародна освітня політика».
1.1.3. Завідувачу кафедри:
- Посилити профорієнтаційну роботу з метою формування привабливого іміджу Інституту, кафедри та іміджу Університету в цілому.
- Організувати своєчасну підготовку навчально-методичних комплексів дисциплін кафедри за новими освітніми програмами з метою забезпечення цілісного освітнього процесу за спеціальністю.
1.1.4. З урахуванням тенденцій розвитку системи неперервної освіти в ХХІ столітті та з метою приведення випускової кафедри управління професійною освітою Навчально-наукового інституту неперервної освіти у відповідність напрямам освітньої діяльності кафедри, на виконання підпункту 6 частини 2 статті 36 Закону України «Про вищу освіту», згідно постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року №266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», підтримати пропозицію завідувача кафедри Сидорчук Л. А. щодо перейменування кафедри управління професійною освітою на кафедру освітньої політики Навчально-наукового інституту неперервної освіти.
1.2. За результатами обговорення питання про забезпечення академічної доброчесності в ННІНО:
1.2.1. Затвердити:
- відповідальною за антиплагіат на рівні Інституту Мілетич О. О. – доцента кафедри публічного управління та адміністрування, к. ю. н.
- відповідальними на рівні кафедр Інституту: Петленко І. В. – старшого викладача, к. філос. н. (кафедра публічного управління та адміністрування); Попова О. О. – професора, д. т. н. (кафедра управління професійною освітою); Дубініну В. В. – провідного фахівця (кафедра технологій управління).
1.2.2. Відповідальним за антиплагіат від Інституту та кафедр, а також усьому професорсько-викладацькому складу завжди сприяти тому, щоб наукові роботи здобувачів вищої освіти ННІНО несли у собі оригінальність і наукову цінність.
1.3. За результатами обговорення питання щодо організації роботи Приймальної комісії ННІНО у період літньої вступної кампанії–2019:
1.3.1. Пропонувати слухачам та абітурієнтам, які вступатимуть на спеціальності ННІНО, графіки навчального процесу денної форми навчання з 16.20 до 21.00.
1.3.2. Посилити інформування абітурієнтів та слухачів через сайт Інституту про освітню діяльність Інституту.
1.3.3. Запропонувати тим, хто вступає на спеціальності ННІНО, підготовку до ЗНО з англійської мови на базі Інституту.
1.4. За результатами обговорення поточних питань:
1.4.1. Рекомендувати впровадження освітньої діяльності за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» освітньо-професійної програми «Авіаційний менеджмент» на розгляд вченої ради НАУ.
1.4.2. Подати документи для розгляду на Вченій раді НАУ щодо:
- Відкриття спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня вищої освіти – доктор філософії, галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», ліцензійним обсягом освітньої послуги – 15 осіб.
- Проектної групи для забезпечення освітньої послуги у сфері вищої освіти, третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктора філософії, галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».
- Навчальний план спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», рівня вищої освіти – доктор філософії галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».